Inhoud
Een professionele, moderne en praktische inrichting van uw kantoor, balie of vergaderzaal kan veel doen voor de uitstraling van uw bedrijf. In eerste instantie kan het een doorslaggevende factor zijn voor uw klanten; een eerste indruk geeft u maar één keer! Maar het kan ook zorgen voor een verhoogde productiviteit en verbeterde sfeer bij uw medewerkers.
Kortom: onderschat de waarde van een goede inrichting dus niet! Noordhof Interieurbouw heeft jarenlange ervaring op het gebied van kantoorinrichting en helpt u bij een optimale indeling. Of het nu gaat om een groot kantoorpand (of zelfs meerdere) of een enkele ruimte. Een greep uit wat we kunnen realiseren: Herindeling kantoorruimte Flexibele werkplekken Zit / sta bureaus Pantry (keukentje) op maat Kasten op maat Nieuwe vloer De afgelopen jaren hebben wij verschillende bedrijven en organisaties geholpen met een nieuwe kantoorinrichting (Laat je kantoor ontwerpen door dé specialist).
Het transport regelen wij helemaal zelf, zodat we niet afhankelijk zijn van andere partijen. Kantoorstoel Tilburg. We hebben hiervoor een vrachtauto met laadklep, een bakwagen met laadklep en twee aanhangers in bezit. Zo bent u ervan verzekerd dat alles stipt op tijd en zonder beschadigingen op plaats van bestemming aankomt. Bent u benieuwd wat wij precies voor u kunnen betekenen voor uw kantoorinrichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking.
Wil je een circulaire, moderne kantoorinrichting? Friesland is voor ons om de hoek! . pet projectinrichters is dé specialist op het gebied van de inrichting van kantoren in het Noorden. Vanwege onze ligging zijn we vanuit Friesland goed bereikbaar. Laat jouw kantoor inrichten door de specialisten van - De totaaloplossing voor uw kantoorinrichting - Kantoor & Kopie. pet, want dan staan de sfeer en de daarbij passende kantoormeubelen voorop.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw nieuwe kantoorinrichting in Friesland? Kom eens bij ons langs, danbespreken we wat we voor elkaar kunnen betekenen! Dankzij onze jarenlange ervaring weten we als geen ander hoe we jouw kantoorinrichting het beste kunnen verzorgen. Bekijk onze reedsafgeleverde projecten om een idee te krijgen wat wij voor jou kunnen betekenen.
Daarom krijg je één vast aanspreekpunt, die ondersteund wordt door een team van specialisten. Iemand die jou gedurende het hele proces begeleidt (Moderne kantoor inrichting). Zo kun jij jezelf bezighouden met waar je écht goed in bent, namelijk de dagelijkse reguliere werkzaamheden voor jouw kantoor in Friesland. Bij . pet weet je altijd waar je aan toe bent.
Wij gaan geen uitdaging uit de weg! Bij - Ergonomische bureaumeubelen. pet gebruiken we kantoormeubilair opnieuw. Dit noemen we ook wel circulair inrichten. Uiteraard controleren we de meubelen eerst, waarna we (indien nodig) technische- of cosmetische aanpassingen doen. Natuurlijk hoort er bij hernieuwd meubilair ook een vernieuwde garantieperiode, voor het geval er toch iets kapot gaat.
Bovendien vertellen onze specialisten je graag meer. Neem contact op! Wil jij jouw kantoorinrichting in Friesland nieuw leven inblazen? Dan is het belangrijk om te starten met een duidelijk plan - Kantoormeubilair. Zonder een dergelijk plan komen we namelijk nergens. Het belangrijkste is, dat de nieuwe inrichting van het kantoor feilloos aansluit op de identiteit van jouw bedrijf - Bureaustoel Tilburg.
Niks is ons te gek, dus durf te dromen! Een kantoor optimaal inrichten doen wij door: Veel aandacht te besteden aan gezond werken op kantoor. Dit doen we onder andere door flexibele zit-sta bureaus en bureaustoelen op maat aan te bieden. Goede akoestiek te verzorgen. Dit zorgt voor rust en comfort.
Duurzaamheid in de breedste zin van het woord aan te bieden: niet alleen in de inrichting, maar ook in de levensduur van onze relatie met jou. Of je nou op zoek bent naar kantoorinrichting voor jouw kantoor in Joure, Leeuwarden, Sneek, Drachten of een andere plaats in Friesland, . pet staat voor jou klaar.
Neem dan contact op met . pet! Onze specialisten verzorgen een duurzame, eigentijdse kantoorinrichting van hoogstaande kwaliteit. Naast kantoorinrichting specialiseren wij ons tevens in zorginrichting, schoolinrichting, horeca inrichting en andere projectinrichting. Ben je op zoek naar dé partner voor kantoorinrichting in Friesland? Neem dan contact met ons op! .
Met meer dan 20 jaar ervaring is De Jong kantoormeubilair een professionele totaalinrichter uit Friesland. U wilt uw specifieke wensen omzetten naar een goed ontwerp met passende producten. Dan bent u bij De Jong Kantoormeubilair aan het juiste adres. Onze samenwerking staat garant voor een eerlijk advies en duidelijke afspraken.
Waarom u moet kiezen voor een moderne kantoorinrichting? Een goed ingerichte werkruimte motiveert en stimuleert! Als onafhankelijk dealer van diverse topmerken en door het verkopen van tweedehands kantoormeubilair kunnen wij elke inrichtingswens vervullen. Voor ieder budget en voor iedere ruimte hebben wij een passende oplossing. De volledige inrichting van uw kantoor, zorginstelling of school wordt afgestemd op het werkproces, de beschikbare ruimte en natuurlijk uw wensen.
Onze collectie hoogwaardige kantoormeubelen is met veel zorg en ervaring samengesteld. De mensen van De Jong Kantoormeubilair helpen u graag verder in de showroom of bij u op locatie. Uiteraard leveren wij ook complete kantoorinrichting in Friesland, Groningen en daarbuiten. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Voor de verdere inrichting van uw bedrijf kunt uiteraard ook op ons advies rekenen. Wij kunnen ook een totaal plan realiseren waarbij we eventueel een kleuradvies geven. Het plan zal gepresenteerd worden met o. a. 3D tekeningen en een ‘moodboard’ met de materialen. Om bij iedere klant en opdracht tot een gewenst eindresultaat te komen hanteert De Jong Kantoormeubilair een vier stappenplan.
Om tot het gewenste eindresultaat te komen is het belangrijk dat wij een goed beeld van uw organisatie krijgen. Daarnaast vindt er een gesprek plaats waarin wij uw wensen (en die van uw medewerkers), doelstellingen, budget en ervaringen bespreken. Dit alles brengen wij samen in ons inrichtingsvoorstel. Deze aanpak van inventarisatie heeft als resultaat dat u krijgt wat u nodig heeft.
Doordat wij een driedimensionale impressie van uw kantoor maken, krijgt u een gedetailleerd beeld van uw nieuwe kantoor. Na het bespreken van het voorlopig ontwerp zullen eventuele aanpassingen worden verwerkt in het definitief ontwerp. Tijdens de presentatie van het definitief ontwerp zal een duidelijk overzicht worden gegeven van de kantoorinrichting en de gebruikte materialen.
Bureaustoel voor huiswerk Naast onze bureaustoelen, bureaustoelen en gamestoelen hebben we ook bureaustoelen voor kinderen. Kinderen hebben ook een plekje nodig om hun huiswerk te maken (of spelletjes te spelen). Onze kinderbureaustoelen komen in verschillende kleuren en zijn makkelijk verstelbaar. Dus als het kind groeit, groeit de stoel mee.
In veel gevallen is er geen bureaustoel en zitten werknemers op een stoel die onvoldoende ondersteuning biedt. Veel mensen denken: ‘ah die paar weken overleef ik wel.’ Inmiddels zijn die weken, maanden geworden en is de verwachting dat thuiswerken steeds meer geaccepteerd gaat worden in het bedrijfsleven.
Een goede ergonomische bureaustoel voorkomt klachten. Sterker nog: het gebruik van een goede ergonomische bureaustoel verhelpt bestaande klachten ook! Uit ervaring weten we dat er veel gezondheidswinst valt te behalen als de werkhouding gecorrigeerd wordt. Het inzetten van een ergonomische bureaustoel bij de bestrijding van nekklachten of (lage) rugklachten leidt vaak tot grote successen.
Ergonomisch verstelbaar Bureaustoel is extra stevig waardoor deze geschikt is voor gebruikers met een gewicht tot 150 kg. De stoel beschikt over zithoogte verstelling, lendensteun en in hoogte verstelbare armleuningen. Als aanvulling heeft de stoel een in hoogte verstelbare hoofdsteun.
Niet ergonomische bureaustoelen kunnen nekklachten, rugklachten of rugpijn veroorzaken. Door gebruik te maken van goede kantoor- en bureaustoelen kunnen deze klachten verminderen of preventief worden voorkomen.
Zakelijk en modern vormgegeven De bureaustoel is strak en modern vormgegeven. Dit maakt hem een echte allround keuze voor ieder interieur! Doordat de stoel een echte allrounder is maakt dit hem ook ideaal voor de thuiswerker! Ergonomisch ontwerp De stoel is van kwalitatief materiaal gemaakt en zal u hierop zeker niet teleurstellen.
Met de keuzen uit een NPR 1813 bureaustoel of een NEN 1335 bureaustoel heeft u een zeer ruime keus in ergonomische bureaustoelen. Maar daarnaast bieden wij ook diverse goedkope bureaustoelen aan uit het budget en home office segment.
Compacte toetsenborden (toetsenborden zonder een numeriek deel, maar met vergelijkbare afstand tussen de toetsen als bij een normaal toetsenbord) verlagen de reikafstand naar de muis (Cook, 1998), verlagen de belasting voor de onderarm en worden als comfortabeler ervaren dan standaard toetsenborden (Van Lingen, 2003).
Tegenwoordig zitten we met z’n allen veel meer dan vroeger, en dan vooral op kantoor. Urenlang achter elkaar zitten is niet gezond, want ons lichaam heeft nu eenmaal behoefte aan beweging om gezond te blijven. Een goede bureaustoel is dan ook onmisbaar om uw medewerkers een gezonde werkplek te bieden.
Tijdens de oplevering zorgen wij ervoor dat alles op de juiste tijd en plaats geleverd wordt. U bent verzekerd van een vakkundige installatie en plaatsing, waarbij gemaakte afspraken als uitgangspunt dienen. Service is belangrijk tijdens deze fase en bij De Jong Kantoormeubilair zit u dan zeker goed. Leveren buiten kantooruren, om het werkproces zo min mogelijk te storen? Vanzelfsprekend dat wij ook dan voor u klaarstaan.
Meer van Slaapkamer interieur, Interieur adviseur
Inhoud
Nieuwe Artikelen
Trend: Mangohouten Meubels!
Kantoormeubels Uit Voorraad Leverbaar
Betonlook Tegels
Categorieen
Navigation
Latest Posts
Trend: Mangohouten Meubels!
Kantoormeubels Uit Voorraad Leverbaar
Betonlook Tegels